Laatste dag. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu Laatste dag. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu

Laatste dag.

Blijf op de hoogte en volg Gina en Patricia

13 Oktober 2014 | Indonesië, Batavia

Dag 29

Home sweet home!
Ja we zijn weer in Nederland.
De vliegreis van pakweg 12.000 km heeft bijna 14 uur geduurd. Af en toe slapen, dan weer filmpjes kijken of muziek luisteren. Dus we kwamen er wel doorheen. Om 10.00 uur geland.
Toen we met de koffers naar de hal kwamen, stonden Luud en Moon ons op te wachten, wat een leuke verrassing! I.p.v. met de trein, lekker met de auto naar huis gebracht worden, heerlijk!
Het was een geweldige reis !! Wat hebben we genoten .
Ver boven mijn verwachtingen . Had ook niet verwacht dat dit op mij zo'n emotionele indruk zou hebben . Het voelt als thuis , de mensen , hun gewoontes , hun doen en laten , het voelt vertrouwd . En het weer daar, heerlijk!
De prachtige verhalen van mijn ouders , mijn oma , ooms en tantes en de vele andere Indische mensen van die generatie, heb ik gewoon gezien, gevoeld Ik herken veel van thuis vroeger , de manier waarop iets gedaan werd.
Wat een geweldig land hebben deze mensen (moeten) verlaten , al dan niet gedwongen .
Onze roots, geweldig! Ik ben trots op mijn ouders en ik had al veel respect voor hen, maar nu nog meer!
Ik kan weer emotioneel worden als ik denk aan mijn gevoelens die daar opkwamen toen ik in dit land kwam, raar, niet verwacht op deze manier :-))
We hebben samen 4 heerlijke weken gehad en verschrikkelijk genoten.
Dank voor alle reacties , erg leuk!





  • 13 Oktober 2014 - 20:27

    Luud:

    AllesKomtGoed

  • 13 Oktober 2014 - 21:53

    Edu & Sjaak :

    Ja Oessie, sommige dingen daar kom je pas achter als je het in levende lijve ondervindt. Ik heb genoten van jullie verslagen en het was net alsof ik er een beetje bij was...nu weet je, je weet he.. :-) #welkomthuis -x-

  • 14 Oktober 2014 - 07:52

    Sjaak:

    Super dat jullie zo hebben genoten en speciaal dat jullie dat samen hebben kunnen doen. Dit soort dingen kun je niet uitleggen dit moet je gezien en ervaren hebben.
    Nu lekker nagenieten en fotoboek maken!! :-) en snel sparen voor volgende reis :-)

  • 14 Oktober 2014 - 21:13

    Juud:

    snif snif. dat had ik al ik toen ik foto's van Sjaak en Edu zag....dus laat staan als je dit in real-life mee maakt...koester dit!! voor mij is het nog steeds een droom.....sparen!!!!
    In ieder geval blij en dankbaar dat jullie gezond en wel weer terug zijn en veilig geland!! de verhalen volgen vanzelf...

    koesie koesie

  • 15 Oktober 2014 - 08:07

    Inge:

    wat hebben wij mee genoten van jullie belevenissen !!! geloof zeker dat deze reis erg emotioneel voelt !!
    jullie hebben mooie herinneringen opgebouwd , koesteren!!
    ... wij zijn blij dat jullie terug zijn !!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

RONDREIS SUMATRA, JAVA, BALI & LOMBOK

Complete reis over vier van de bekendste Indonesische eilanden.

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

Laatste dag.

12 Oktober 2014

Dag 28

11 Oktober 2014

Dag 27

10 Oktober 2014

dag 26

09 Oktober 2014

Dag 25
Gina en Patricia

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 1168
Totaal aantal bezoekers 7458

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 13 Oktober 2014

RONDREIS SUMATRA, JAVA, BALI & LOMBOK

Landen bezocht: