Dag 28 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Gina en Patricia

12 Oktober 2014 | Indonesië, Batavia

Dag 28

Rustige ochtend, ontbijtje en daarna de koffers goed ingepakt en alles klaargezet.
We hebben nog lekker even bij het zwembad gelegen en gelezen. Was al erg warm zeg.
Om 1130u vertrokken we met de bus naar het vliegveld op Lombok. Nog een laatste groepsfoto en het uitwisselen van emailadressen.
Deze binnenlandse vlucht naar vliegveld Jakarta zou ongeveer 1,5 uur duren.
Gisteren al ingecheckt via internet.
Dus nog ff de ruimbagage inleveren, ging goed, geen extra kilo's bij moeten betalen .
In het vliegtuig nog warme (??) lontong met biefsaté en fruit gegeten.
In Jakarta aangekomen , even een Starbucks koffie en daarna wederom naar de incheck , dit keer voor de internationale vlucht. Nog wat rondgewandeld en uiteindelijk bij de super-de-luxe lounge van Garuda terecht gekomen waar we gratis onbeperkt drank , eten en snacks konden krijgen . Heerlijke banken en stoeltjes en WiFi , dus hier houden we het wel vol tot onze volgende vlucht , lokale tijd 0.40u ( in Nederland 1940u ) Wordt weer een lange vlucht .
Maandagmorgen rond 940u hopen we te landen op Schiphol .

• 12 Oktober 2014 - 19:53

Ruth:

Zo, wat een verwennerij! Tot maandag! Xx( bij wijze van dan, ;) )

• 13 Oktober 2014 - 09:23

Inge:

welkom thuis !!!! xxxx

• 14 Oktober 2014 - 12:46

Joyce:

volgens mij ging er net iets mis......ineens was mijn tekst weg...na ja..opnieuw...
    Enfin: welkom thuis en lekker nagenieten van alle belevenissen en indrukken.
    Hoop je wel ergens een keer te ontmoeten, om het nog "live" van je te horen, hoe het allemaal was....haha....
    En geniet van "Indonesia in the girl". Die houden we er in !!!!
    Liefs,
    Joyce