dag 26 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu dag 26 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu

dag 26

Blijf op de hoogte en volg Gina en Patricia

10 Oktober 2014 | Indonesië, Lombok

Dag 26

Ook weer in dit hotel een uitgebreid ontbijtbuffet en met uitgebreid bedoel ik niet 5 soorten broodjes met tig soorten broodbeleg, maar gewoon een compleet Indonesisch warm buffet. Is niet voor te stellen wat ze hier 's morgens eten, lontong met opor , witte rijst, mihoen, allerlei kip- en groentengerechten, gado gado, compleet met kroepoek en sambals! Ergens in een hoekje staan 2 potten met cornflakes en choco-pops en lauwe melk :-))
Toch gaat me dat iets te ver voor een ontbijt, dus hou t maar bij nasi of mie en vers fruit.
Vandaag naar de Gigi-eilanden. Eerst een uurtje met de bus daarna halfuurtje met de boot.
Zwem- en snorkelspullen mee voor een dagje naar een 'Bounty-strand. Het was een houten small bootje en het water was best wild , dus we heen en weer over dat water , met gevolg dat we ook wat spetters over ons heen kregen zo nu en dan, geen probleem, bikini was al aangetrokken :-)
En het was er inderdaad prachtig, het water was blauw en groen en het zand van het strand wit!
En heel heel heel erg warm, ja eigenlijk heet! Patricia en ik zijn niet gaan snorkelen maar we hebben wel genoten in het heerlijke water en daarna zonnen. Ikke niet te lang want was erg warm! Patricia toch net iets langer in de zon, met het gevolg dat ze op haar rug beetje verbrand is! Na de lunch zijn we met de boot naar een ander eilandje geweest en ook daar was het heerlijk genieten.
Om 1430u zouden we teruggaan, de meneer van de boot wilde graag op tijd terug , het water werd al wat wilder. Nou dat hebben we geweten! Het water was heel wild! We gingen over hoge golven en het water kwam steeds weer over ons heen, die waterattractie bij de Efteling is er niets bij! We waren allemaal drijf- en drijfnat, het was hilarisch en we hebben er heel hard om moeten lachen. Dus we zijn ook drijfnat de bus in moeten gaan ;-) We waren ook helemaal plakkerig van het zoute water!
Dus lekker douchen in het hotel en vanavond hier iets te kauwen zoeken hier in restaurant van het hotel. Ligt direct aan de zee , op de achtergrond horen we het water klotsen . Laatste etentje hier. Morgenavond hebben we met de hele groep een laatste keer samen avondeten in restaurant hier in het dorp.
Maar morgen nog eerst een laatste vakantie-relaxdagje. 'S morgens naar het dorp en 's middags in en bij het zwembad.

• 11 Oktober 2014 - 10:13

Mieke Beurskens:

hoi gina
    heb je reis via de verslagen gevolgd echt de reis van je leven
    prachtig

gr mieke

• 11 Oktober 2014 - 15:02

Inge:

hoiii nou genieten hoor die laatste beetje vakantie !!! xxxx