Dag 25 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Gina en Patricia

09 Oktober 2014 | Indonesië, Lombok

Dag 25

De bus vertrok vanmorgen al om 7 uur richting de haven. De reisleider vertelde al dat hier niets op tijdsschema werkt. Om 8u waren we bij de haven en konden we meteen doorlopen naar de veerboot. Het was erg druk, met laden en lossen van de grote veerboten, die hier aankomen en weer weggaan. Maar na een uur wachten in het ochtendzonnetje van zo'n 28 C ( panas! ) mochten we dan toch met de menigte mee de boot op. Weinig zitplaatsen voor veel mensen dus we hebben op krukje of op de grond gezeten, boekje lezen en rondkijken, altijd leuk :-))
Er kwamen vrouwtjes langs met een wasmand op hun hoofd, waar ze hun koopwaar aanboden.. koppi koppi... Lassy ( joghurt) .... noodlesoup... cookies...:-) echt leuk , zo'n bedrijvigheid zo vroeg op de boot. Maar na een uur waren we nog niet vertrokken!! Pffff. Net na 10u voer de boot de haven uit .
Uiteindelijk om 14u aangekomen op Lombok, nog een uurtje met de bus en we kwamen bij ons prachtige hotel in Sengigi , een heerlijke lokatie aan de zee. Even opgefrist en toen naar het zwembad en strand. Her was warempel even bewolkt hier ! Het is zo mooi hier! Van uit ons balkonnetje kijken we uit op de zee. Nog 3 nachtjes hier en dan weer naar huis.
Het is hier heerlijk maar we missen ook wel thuis hoor ;-)
Morgen vertrekken we om 8 uur met bus en boot naar de Gili-eilandjes.

• 09 Oktober 2014 - 20:40

Edu & Sjaak :

Moohoooooi alle verhaaltjes, jammer voor de peeps zonder FB die moeten de prachtige fotoos missen. Veel plezier nog de laatste dagen, zo zwaar zullen ze niet zijn, jullie koffers daarintegen wel....ik wacht met smart op jullie live verhalen.. -x-

• 11 Oktober 2014 - 16:51

Grace:

Ik heb genoten van jouw verslagen/verhalen Gina en van jullie foto's. Wat een onvergetelijke reis voor jullie tweeen. Geniet van de laatste dagen! Het zal weer wennen zijn om dadelijk thuis te zijn, maar ook wel weer fijn. Liefs Grace xxx