dag 16 - Reisverslag uit Pugeran, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Pugeran, Indonesië van Gina en Patricia - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Gina en Patricia

30 September 2014 | Indonesië, Pugeran

Dag 16

Uitslaapdag :-) tenminste ... We hoefden geen wekker te zetten maar ik was toch weer wakker 6.30u . Lekker buiten gezeten en wat gelezen. Patricia was rond 8 u wakker en uurtje later zijn we gaan ontbijten . Vandaag wilden we het waterpaleis van de sultan bezoeken en ook nog even naar de pasar en de vele souvenierwinkeltjes. We hebben gezien hoe een vrouwtje ging batikken , echt geweldig ! En ook hoe ze de 'platte' wayangpoppen maken . Het is echt een kunst op zich, waauw!
Daarna lekker rondgeslenterd bij de winkeltjes en ergens bami gegeten Het was echt al vroeg heel warm . Op de markt was t al snel 33 C!
Moe van het winkelen , hebben we weer de betjak genomen terug naar het hotel . Even lekker opfrissen . Ik ging vanavond naar een traditionele muziek- en dansvoorstelling van het Ramayanballet, met van te voren eerst smullen van een Indonesisch buffet. Patricia ging niet mee, ze ging met nog 2 meiden ergens anders lekker eten ( sorry lasagne hagahaha ) Ik vond het 'ballet' prachtig ! Heb wel wat foto's gemaakt , maar dat ging helaas niet zo goed, dus je zult me op mijn woord moeten geloven dat het echt heel mooi was ! Morgen 8u de bus in, gaan we eerst naar Borobudur en na de lunch naar de Hindoeïstische Prambanan-tempels. Ik vond het 'ballet' prachtig ! Heb wel wat foto's gemaakt , maar dat ging helaas niet zo goed, dus je zult me op mijn woord moeten geloven dat het echt heel mooi was ! Morgen 8u de bus in, gaan we eerst naar Borobudur en na de lunch naar de Hindoeïstische Prambanan-tempels.

  • 30 September 2014 - 17:16

    Bung Edu:

    Lekker man en ik geloof je wel hoor......lekker man en ik geloof je wel hoor, ook al vertel je het twee keer.. ;-)

  • 30 September 2014 - 20:43

    Juud:

    loh.....ik hoor(lees) echo :-):-):-):-)hoge bergen daar.
    Leuk die wajang poppen maken, je weet uit eigen ervaring hoeveel werk het is en zij doen het gewoon zo even....ik denk dat je als je terug komt, heel inspiratie hebt opgedaan in handwerken en bakken en braden
    en lekkere drankjes etc hebt.....mmmmm ik verheug me al :-):-):-) denk aan leuke vormpjes!!!! O oo o ja moemie zegt dat je tjitak eitjes mee moet nemen in een doosje of zo...kun je hier uitbroeden...zegt ze...leuk souveniertje voor iemand!!!!
    Trouwens.....hier duiken ook steeds meer enge dikke spinnen op...aaaaaargh....hebben jullie nog jeuk? Van die muggen? Hier ook invasie van die kleine mugjes...

  • 01 Oktober 2014 - 07:31

    Shirley:

    Foto's zijn niet nodig. Het is zeker een mooi verhaal en foto 'S heb ik wel als je toch wilt hebben in je plakboek. Ramanyana blijft altijd hetzelfde. Ik denk weer terug aan dat wij er waren. Wil zo weer gaan hoor. Geniet maar van alle mooi indrukken hoor. En vandaag weer een mooie dag. Het kan niet op he.
    Liefs en groetjes van tante Frieda. Ze vindt de foto's prachtig.

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pugeran

RONDREIS SUMATRA, JAVA, BALI & LOMBOK

Complete reis over vier van de bekendste Indonesische eilanden.

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

Laatste dag.

12 Oktober 2014

Dag 28

11 Oktober 2014

Dag 27

10 Oktober 2014

dag 26

09 Oktober 2014

Dag 25
Gina en Patricia

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 7488

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 13 Oktober 2014

RONDREIS SUMATRA, JAVA, BALI & LOMBOK

Landen bezocht: